Sötsugen tjej

Här sitter jag framför tvn igen och tittar just nu på "Friendzone" på MTV, lite roligt program det där. Förut var det ju dags för lite träning och det blev 500 hopp med hopprep och därefter lite jämfotahopp över en linje och sist men inte minst intervaller på gatan. Har nyss ätit lite köttfärs och grönsaker som blev kvar efter tacosen igår och just nu är jag så fruktansvärt sötsugen så det är sjukt! Jag vet om att vi har glass i frysen vilket är väldigt lockande :( Har gått upp igen efter midsommar så det känns ju inte sådär jättekul.. Varför kan man inte bara vara smal och snygg men samtidigt äta massa onyttiga saker? Världen är orättvis.. Dags att göra mig en kopp kaffe nu!
 
Puss //Emma
Tänk bara en sån här, döööööööör
 

Kommentarer
Postat av: william

gud avd gott:D

SV; Naw tackar så himla mycket! Så snällt sagt:)
Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-30 @ 15:03:01
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0