Ny start!

Idag börjar jag på en ny start igen. Har gått upp i vikt nu under de här 2 veckorna och känner nu att det är dags att gå ner. Börjar på gymnasiet Katrinelund till hösten och mitt mål är att gå ner till under 65 kg innan jag börjar där. Det är 44 dagar kvar och just nu ligger jag på mellan 69-70 kg. Vet att det inte är omöjligt men det gäller verkligen att man går in till 100% för att klara av det. Problemet för mig är inte att jag inte tränar tillräckligt utan min kost. Jag måste skärpa mig med vad jag stoppar i mig om detta ska funka och även köra lite extra med träningen. Ja nu finns det ingen som kan stoppa mig, nu kör jag!! Dagens frukost blev havregrynsgröt med kanel och mjölk, 1 skivat äpple och en kopp kaffe.
 
Puss //Emma

Kommentarer
Postat av: ella - fotoblogg

Du kommer klara det Emma! :) Och du inspirerar även mig att ta tag i mitt liv lite och träna lite bättre nu igen. Så fortsätt så! Vet att du inspirerar många andra på tex. instagram med :) Kör hårt!

Svar: Tack Ella! :) Det är verkligen jätte kul att vara en motivation för andra, det ger mig även mer motivation till att lyckas.
Emma

2012-07-09 @ 15:44:15
URL: http://ellaellymadeleiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0