Från regn och åska till sol !

Jo det har ju regnat och åskat hela natten, till och med blixtrat! Tog moppen idag till skolan och när jag bara har en liten bit kvar så börjar det spöregna och jag blir blöt :( Skolan idag var chill som det brukar vara på fredagar :D Drog till gymmet efter skolan (förvånande?) med Ömar, blev inte så mycket kondition utan mer styrka. Tränade triceps, mage och innerlår! Sprang ju faktiskt 4km idag i skolan på idrotten så då räcker det ju att bara köra lite styrka ;) Det första jag gör när jag kommer hem är att tappa en glasskål så den går sönder, toppen! Ne nu skall jag ut och städa kaninburen för det har jag inte gjrt på ett tag, så skall hon få skutta runt lite i uteburen :)

Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0