Bränna fett och bygga muskler!

Yes nu ska jag snart bege mig av till gymmet för ett träningspass! Ska bli gött käner jag och nu ska jag verkligen köra!! Kan berätta lite om gårdagen också, mässan var verkligen rolig! Kanske för att det var massa smakprover och godis överallt, hehe :) På kvällen tränade jag först lite med U-laget tills det var möte med damlaget och sedan blev det även träning med dem. Kroppen känns ju så sjukt seg när man spelar inomhus, allt går så fort! När träningen var slut så var det killarna som skulle träna och då satt jag kvar och tittade på dem samtidigt som jag snackade med Henke. Ja det var verkligen kul, hade ingen alls lust att åka hem så ;) Ne nu får jag sticka innan hela dagen springer iväg!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0