15 ÅR IDAG ! :D

HEJSAN BLOGGEN !
Idag vaknade jag av att mami och bror kom in och sjöng för mig :)
Riktigt mysigt av att få vakna till "Ja må hon leva" låten och ett ljus (A)
Jag fick 4 små presenter som var en liten fotbollsklocka, ett smyckesskrin,
svarta strumpor och lite scrapbooking ^^ Inget sånt som man direkt vill
ha men jag ska ju få en moppe så jag är rätt nöjd ändå ;) På brickan fanns
det också ett grattis kort, frallor, varm oboý, flagga, ljus och tulpaner :)
Min mamma är så gullig asså ♥ Sedan var det att börja fixa sig i ordning
för att gå till skolan. Skolan var väll som vanligt, vi hade matteprov idag
och jag tror ändå det gick hyfsat bra (y) Direkt efter skolan så drog jag,
mami, bror och Melissa till espresso house och fikade för att fira min
födelsedag ! :D Ska se ifall det går att ladda upp bilderna som jag tog
med mobilen ;) Nu har jag i alla fall kommit hem och nu måste jag börja
packa för ikväll ska jag på konfirmations "hajk" ! Hoppas att det kommer
bli ganska kul ändå, hade helst velat slippa det totalt men det gick ju inte..
Vi är ett härligt gäng så jag tror nog det kommer bli rätt så kul ändå ! :D
Ne nu måste jag börja packa.. men min födelsedag har varit riktigt bra än
så länge så jag är nöjd ! :D♥

Puss ♥ //Emma

frukostbrickan som jag fick på morgon :)

presenter (A)

ljus och tulpaner :)



15 åriga jag idag ! :D

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

tack :D GRATTIIIS!

2011-02-05 @ 01:03:14
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0