Hemma från skolan idag..

Som rubriken lyder så är jag hemma idga eftersom jag hade ont i magen imorse och mådde inte bra :( Mår bättre nu som tur är (y) Har äntligen skrivit klart min hemskapsuppgift så skall snart skicka in den :D Senare måste jag fortsätta plugga med allt som vi har den här veckan.. Just nu håller jag och bror som är sjuk på att baka lussebullar, mums! ♥ Har börjat med att bli nyttig från och med idag så nu skall jag verkligen hålla det den här veckan, trivs inte att se ut som jag gör just nu. Fett hit och dit, usch!! Blir bättre sen när jag inte har så mycket i skolan så jag kan börja träna igen :) Ne nu måste jag fixa lussebullarna :D

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0