Välkomstfesten

Hejsan!
Igår hade jag ju mycket saker som sagt och hann därmed inte med att skriva något mer under dagen. Åkte in till stan och sökte jobb, klackade om skorna och gymmade innan jag skulle hem igen och fixa mig inför kvällen. Vi var fyra stycken tjejer som förfestade tillsammans innan vi fortsatte till klubben och den årliga välkomstfesten. Var verkligen en jättelyckad kväll!
 
Idag har jag gjort desto mindre faktiskt.. Har mest tagit det lugnt men tog en powerwalk på 5 km förut i solskenet. Har så otroligt vackert väder i Karlsatd idag faktiskt så kunde gå i shorts och sitta ute på balkongen. Gjorde pizza på tortillabröd idag vilket var supergott. Sitter just nu kvar på balkongen med en kopp kaffe och lite choklad, det är ju trots allt lördag.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0