Tufft spinningpass, men jag tog mig igenom det!

Hejsan svejsan!
Då är dagen snart slut, det är verkligen helt sjukt hur snabbt dagarna går tycker jag. Hade föreläsning idag mellan 9 och 12. Därefter blev det lunch innan vi påbörjade att skriva klart vårat grupparbete. Skönt att det är klart nu innan det ska presenteras nu på tisdag nästa vecka. Skönt att ha lite tid att öva så man känner sig relativt förberedd. Ikväll blev det cykel på gymmet på 45 min och trots att jag fick samma problem igår med akut smärta i mage och rygg så sänkte jag motståndet och gav inte upp utan fortsatte hela passet. Känns riktigt skönt nu efteråt verkligen även fast jag 30 min efter passet kände mig illamående och spyfärdig. När jag kom hem blev det grovt bröd med min avokadoröra som är min favorit. Supergott! Sitter och försöker planera lite nu framöver samtidigt som jag läser igenom lite plugg innan det blir lite tv-tittande innan det är dags att sova. Ps. dagen har varit lite bättre än gårdagen trots att jag är väldigt känslosam och nedstämd emellanåt.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0