Spontant

God kväll!

Igår efter allt plugg tog jag en powerwalk med Linnea och vi fick bland annat handlat lite. På kvällen hade vi terminsöppning på våran studentpub och tanken var att jag inte skulle dricka alls.. Blev istället att jag både drack och drog ut.. Jaja det var väldigt spontant och kul i alla fall! 

Idag har man varit lite segare och mest tittat på lite serier. Tog mig dock i kragen och bestämde mig för att åka till gymmet där det blev 30 min cardio samt lite rumpträning. Blev ett relativt kort pass och efter det träffade jag Emmis och så hade vi myskväll. Nu tittar jag lite på se satte avsnittet av Farang innan det blir sängdags.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0