Lever i en ångestfylld bubbla

Börjar känna mig riktigt trött på att gå runt med en klump i magen, gråten i halsen och inte kunna sätta ord på det jag känner just nu och inte vet varför jag känner som jag gör. Det gjorde det inte bättre att tentaresultatet kom ut idag och det stod underkänt, fastän jag vetat om det sen jag klev ut ur salen och den var färdigskriven.. Ibland är det verkligen jobbigt att vara kvinna, med alla hormoner som bara sprutar ut åt alla håll och kanter i kroppen. Känner mig just nu bara trött om dagarna trots att jag sover, ångest för saker man inte borde ha och framförallt känner jag ingen motivation till plugget just nu. Trots detta är det bara att kämpa på för i oktober kommer jag ha 3 tentor vilket jag just nu känner mig extremt stressad över. Att jag inte kan träna så som jag vill, att inte ha den stykan jag brukar ha gör det verkligen inte bättre. Träningen är ju trots allt det som brukar vända min lednsa min till ett stort leende, och det gör det självklart till viss del men inte alls i samma utsträckning som innan. Ledsen för detta tråkiga inlägg, men behövde verkligen få ur mig detta. En positiv sak är att jag bokat tågbiljett och kommer åka hem till familjen över helgen, ska bli väldigt skönt att få byta miljö några dagar och hoppas på att hitta ny motivation. Testade även att göra chia-pudding för första gången i mitt liv och jag tyckte faktiskt det smakade väldigt gott!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0