Let this day be better than yesterday

God morgon!
Tror jag snoozade i över 1 timma idag med 15 min mellan varje gång. Vet inte om det är bra eller dåligt egentligen för sömnen men att när klockan ringer veta att man kan få sova lite till är ju ändå så skönt. Gjorde mig proteinpannkakor till frukost med hallon och kvarg och till det gjorde jag en cappuccino. Kändes ändå lite lyxigt måste jag säga. Känner att jag har någon negativ och nedstämd energi över mig just nu.. Det är verkligen inte sån jag vill vara, fy! Får inte bli några motgångar alls idag för det vet jag inte om jag skulle orka med. Jag hoppas i alla fall att denna dagen blir bättre än igår.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0