Firar Anna

Hejsan!

Igår klev jag upp ur sängen runt 7 tiden och satte mig sedan för att plugga. Dock var tankarna på annat håll men fick nog lärt mig något i alla fall. Unnade mig sedan med att sola lite solarium innan jag sen gav mig ut och sprang. Dock har jag fortfarande problem med ljumsken så var ingen lång runda utan blev bara 4,6 km. På kvällen sedan åkte jag och några tjejer hem till Anna där vi firade henne att hon fyller 23 år nu i helgen. Avslutade kvällen med utgång vilket var väldigt lyckat, så kul! 

Idag ringde klockan 9:00 och jag har packat klart det sista. Tittade på lite serie och åt frukost och just nu befinner jag mig på tåget hemåt. Ska bli så underbart att komma hem till familjen och känns lite kärlek.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0