Blir inte alltid som man tänkt sig..

Usch, idag hade jag verkligen inget flyt alls på gymmet.. Jag och Emma gick på sprint men efter bara 10 min hade jag tagit ut mig så sjukt mycket och samtidigt fick jag en huggande känsla i mage och ländrygg att jag höll på att spy. Fick springa till toan i omklädningsrummet, men blev aldrig att jag spydde. Usch! Har aldrig mått så dåligt.. Har dessutom aldrig behövt avbryta ett pass så hade så sjukt dåligt samvete efteråt och var så Besviken på mig själv! Gick istället 1 timma på bandet innan jag åkte hem. Mitt humör har varit en bergodalbana ikvälloch kan ha med att göra att det snart är dags för mens. Usch va längesen jag fick sånt här humör. Har mest bara känt mig ledsen och deppig ikväll. Tittade på paradise hotel och nu blir det sängen. 


Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0