Ångest deluxe

Hejsan!
De senaste dagarna har jag försökt få tvättat, städat lägenheten och bara pluggat då vi har tenta redan imorgon. Har lagt ner alldeles för lite tid på att plugga till denna tentan och det får man känna på nu när man dagen innan sitter och måste kika i facit på alla övningar. Inte nog med att man har tentaångest så har jag extrem ångest över hur mycket jag verkligen har ökat i vikt. Var inga roliga siffror vågen visade imorse när jag ställde mig på den, faktiskt det värsta jag varit med om. Snacka om att man verkligen blivit blind, hur kan jag tillåtit mig själv detta tänker jag? Nu är det verkligen dags att komma tillbaka till verkligheten och ta tag i både träning, kost och framförallt plugg.
 
Suttit i skolan idag mellan 8:30 och 16:00 och hjärnan kändes verkligen helt mosig efter det. Gjorde mig proteinpannkakor när jag kom hem och kaffe som jag precis fått i mig. Nu har jag bestämt mig för att ta en paus från studierna en liten stund för idag och ska trotsa min förkylningen och åka till gymmet med Emma.
 
Puss //Emma
Matlådor gjorda för veckan nu i alla fall! Kyckling, sötpotatis och broccoli, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0