Nu blir det sängdags

God kväll!
Idag steg jag upp ur sängen redan 6:45 då jag hade tvättid vid 7:00. Slängde in 2 maskiner tvätt och i väntan på att maskinerna skulle bli klara så gick jag och Linnea ut på en morgon PW på ca. 50 min. Satte därefter in 2 till maskiner innan jag kunde göra mig en god grötfrukost och kaffe. Satte mig sedan och började plugga som jag gjort större delen av dagen. Svårt att finna den där extra gnistan till att lära mig men kan bero på att jag är stressad i kroppen och att halsen fortfarande inte är bra. Fick sms om att mitt paket från MM Sports hade kommit så tog en promenad till Coop och hämtade ut det. Kändes nästan som julafton när jag öppnade och fick det jag hade beställt. Nu är det bara att se till att bli frisk så jag kan sätta igång och träna ordentligt. Gjorde mig en nyttig lunch som bestod av kokt ägg på finn-crisp och till det en smoothie gjord på banan, proteinpulver och kvarg. Pluggade även lite hemma hos Linnea en stund för att sedan gå iväg på möte med utskottet. Till middag lagade jag lax vilket jag inte ätit åpå så länge så var verkligen gott! Fortsatte sedan att plugga lite men nu blir det sängen för min del.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0