Förbereder för redovisning

God morgon!
Tänkte ta lite om gårdagen (söndag) då jag åkte tillbaka till Karlstad. Pappa skjutsade mig till tåget och under tågresan försökte jag få lite plugg gjort trots allt. Mötte sedan upp Emelie och Carina på Espresso House där vi fixade till det sista på vårt arbete som idag ska redovisas. Därefter gick jag och Carina till Hunkemöller och provade bh:ar i 2,5 timme. Ja ni hörde rätt! Alltså vi var inne i butiken i 2,5 timme och provade och just nu känner jag att jag inte ska prova bh:ar på ett långt tag frmaöver haha. Blev i alla fall att jag fick köpt 3 stycken samt ett par matchande trosor till en av bh:arna. När jag sedan kom hem var jag helt slut verkligen. Åt lite mat och spenderade sedan resten av kvällen framför tvn.
 
Idag då försov jag mig då jag var sjukt trött. Gick upp 8:20 och satte mig för att börja plugga. Har gått sådär måste jag säga.. Åt lite proteinpannkakor till frukost och drack kaffe samtidigt. Nu är klockan redan halv 12 och om ca. 1 timma ska vi ses för att gå igenom redovisningen innan den ska framföras. Är en enklare form av redovisning så känner mig inte speciellt nervös (ännu i alla fall). Blir alltid så nervös när man ska stå längst fram och presentera något hur förberedd man än är. Dagen är sedan fullspäckad med massa bl.a. ska jag gå och söka extrajobb nu känner jag, hämta mina tavlor som är klara, möte med utskottet och ikväll försöka hinna med lite träning. Har gått upp en del nu när man varit hemma i helgen vilket inte är särskilt konstigt då kosten förändras rejält.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0