Äntligen är omtentan skriven

Hejsan!
Nu har jag inte uppdaterat på några dagar men det beror på att jag har pluggat stenhårt till omtentan som jag nu precis skrivit. Var i skolan 7 timmar i lördags och pluggade och i söndags satt jag ca. 8 timmar så har inte riktigt känt den där helgkänslan. I söndags blev det trots allt ett riktigt benpass på gymmet där på kvällen vilket kändes riktigt skönt. I måndags var jag på föreläsning hela morgonen och efter det satt vi kvar i skolan och pluggade en stund. På kvällen gick jag en powerwalk med en kompis och efter det så hjälpte han mig att få upp mina tavlor på väggen och jag blev verkligen sååå nöjd.
 
Igår (tisdags) så gick jag upp och pluggade en liten stund på morgonen och sedan åkte jag och Linnea in till stan för att gymma. Blev 40 min trappmaskinen och därefter ett ordentligt ryggpass så vi var verkligen helt möra i ryggen efteråt. När vi var klara på gymmet så gick vi till Redfellas och åt en ceasarsallad till lunch där. Fortsatte sedan att umgås hemma hos henne där vi satte oss och pluggade. Fick sedan ett ryck framåt kvällen och då jag kände att jag hade mycket energi i min kropp så bestämde mig för att gå ut och springa samt köra styrka med föreningen. Blev till slut en löprunda på 7,5 km och styrka som bestod av armhävningar, planka och squats samt utfall. Gissa om min kropp var helt slut på kvällen efter 2 tuffa träningspass?!
 
Tentan idag skrevs klockan 8:15 och jag satt fram till ca 10:00 då jag kände mig klar och lämnade in den. Har en bra känsla i kroppen efter tentan då jag kände mig relativt säker på de flesta frågor, men man vet ju aldrig tyvärr.. Nu är den i alla fall skriven och nu kan man inte göra mer åt den utan fokus på nästa tenta som redan är nästa vecka. Gick hem efter tentan och ska snart göra mig lite lunch innan det är dags att återvända till skolan för att gå på föreläsning mellan 13-16. Har extremt ont i ljumsken efter löpturen och styrkan igår tyvärr så kan nästan inte gå :( Måste dessutom tampat snett eller felbelastat foten igår då det känns som jag fått en lätt stukning i den, går verkligen inte bra för mig just nu.. Nä nu är jag hungrig så dags att göra lite lunch.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0