Vårutflykt

Hej hej!

Som jag skrev igår blev det gymmet på kvällen och kom faktiskt inte hem förrän 9. Gjorde då lite proteinpannkakor och lyxade sedan till det med proteinglass från njie. Renommenderar verkligen den caramel som jag köpte och dessutom säljs dem nu extra billigt på Willys.

Idag hade vi föreläsning 8-10 och efter det åkte jag och några vänner iväg på utflykt kan man säga. Vi åkte nämligen till ett elljusspår där jag och Carina sprang ca 5 km och Sara och Anna tog en promenad. Solen sken och det var verkligen strålande väder. Efteråt köpte vi varsin sallad som vi satt och åt vid vattnet. Det var mysigt trots den iskalla kylan och efter lite lunch blev det en kopp kaffe i solen. Väl hemma sedan var jag så trött så satte bara på lite serie fastän jag borde plugga.. Nu sitter jag på bussen och ska möta upp Emma och så ska vi gymma. Efter lite mer kaffe så känner jag mig pepp nu.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0