MM SPORTS

Hejsan!

Idag gick jag upp tidigt eftersom vi hade föreläsning redan vi 8:15. Måndag igen vilket innebär 5:2-dag. Första målet blev vid 11:30 då alla andra åt lunch och ja för mig blev det brunch då haha. Åt tonfisksallad vilket var supergott eftersom jag var så sjukt hungrig då när det var min första måltid för dagen. Köpte även den nya Lokan med smak av kokos och jag bara älskade den. Vi har dessutom haft väldigt fint väder men kallt så klädde mig lite vårigt idag. Sedan satt min grupp med grupparbete till ca 16:00. Gick efter det och hämtade ut ett paket från MM SPORTS som äntligen kommit. Som ni kan se under på bilden så beställde jag 2 st burkar med pannkaksproteinoulver, 1 liten chokladbit, en påse med kalorisnåla nudlar och en nästintill kalorifri ceasardressing. Till middag fick jag faktiskt testa den på min sallad med ett kokt ägg och den var faktiskt god. Nu sitter jag och värmer mig med en kopp kaffe och ska faktiskt försöka plugga här nu lite ikväll.

Puss //Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0