Ledig helg

Hejsan!
Ledsen för dåligt bloggande senaste tiden men har haft tentaperiod och egentligen bara pluggat massor vilket inte ni tycker är så kul att läsa kan jag tänka mig. I fredags skrev vi tenta i marknadsföring och trots att jag pluggat hur mycket som helst till den kändes det inget vidare. Rörde ihop allting och vet redan om att jag kommer få skriva den igen, men men skönt att släppa plugget för en helg och bara njuta av att vara ledig. Har ändå varit en riktigt bra helg hittills med utgång i fredags bland annat.
 
Lite roliga nyheter som jag kan komma med är att jag äntligen kan gå ut och springa vilket jag inte kunnat på ett halvår med mitt knä. Testade min pulsklocka idag också och det visade sig att jag sprungit 7 km under veckan medan runkeeper som jag använt innan visat att jag bara sprungit 4,5 km så det var ju positivt att jag sprungit längre. Får ändå ta det lugnt eftersom knät hoppar lite medan jag springer.
 
Imorse vaknade jag upp hemma hos Emmis och vi gick och handlade lite frukost som vi åt innan jag sedan åkte hem. Har fått städat hela lägenheten dvs. dammat, dammsugit och tvättat golv. Sitter nyduschad nu och ska faktiskt laga mig lite mat och bara njuta resten av denna söndagen av att jag är ledig eftersom den nya kursen drar igång imorgon redan.
 
Puss //Emma
Bilderna är tagna från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0