Friday wihoo

Hejsan och god morgon alla ni!
Idag gick jag upp vid 7 tiden och tog en dusch samt gjorde hårinpackning. Lyxade till det och gjorde min proteinpannkakor till frukost samtidigt som jag tittade lite på youtube och nyheterna. Så skönt att det äntligen är fredag på något sätt även om jag inte kommer känna mig ledig i helgen överhuvudtaget då jag måste plugga. Vädret ser ändå lovande ut idag så känner mig pigg och glad faktiskt. Har även hunnit med lite ärende här nu på morgonen och snart är det dags att ge sig iväg till skolan för att gå på föreläsning. Resten av dagen blir nog till att plugga och möjligtvis att jag kanske åker iväg och handlar vi får se. Som ni kan se på bilden bär jag idag kjol så jag ändå får känna mig lite extra fin en fredag som denna. Glad fredag på er allesammans!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0