En bättre helg

Hejsan!
I fredags hade vi tenta och det var verkligen så skönt att bara få sitta och skriva den äntligen. Är dock lite osäker på hur det gick men vi får hoppas på det bästa. Efter tentan gick jag hem och packade väskan och åkte till Elvira där även Emma var med och så gjorde vi en god lunch tillsammans. Efteråt var det dags att börja fixa i ordning sig då jag och Elvira skulle iväg på finsittning på kvällen. Mötte upp våra blinddejter och det visade sig att vi sedan hamnade på samma förfest och den ver verkligen riktigt lyckad. Det hölls tal, delades ut priser och folk var verkligen glada och finklädda under hela kvällen så det var riktigt lyckat.
 
Lördagen var jag däremot lite segare på. Emma kom hem till mig och så gjorde jag plättar till brunch och så hade vi juice och glass till det, supergott. Åkte hem till Emma en sväng på eftermiddagen och åt mat där och sedan på kvällen samlades vi och några fler tjejkompisar hemma hos Erika där vi hade myskväll framför Melodifestivalen. När den var slut var vi alla ganska trötta och då åkte jag hem till Emma där jag sov över till idag.
 
Idag väckte hin mig vid 7:00 ungefär eftersom vi hade bokat in oss på vasalopps-spinning. Det innebar att man skulle köra spinning under hela den tiden från att de startade till att första personen gick i mål vilket var i ca 4 timmar. Passet var uppdelat så att vi körde 4 spinningpass ungefär på ca 1 timma vardera och fy så jobbigt det var. Trodde aldrig någonsin att jag i mitt liv skulle få för mig att göra det, men har Emma och tacka för att hon peppade på mig. Mellan de olika passen bjöds det på blåbärssoppa, bars, propud och chips för att ladda på med energi vilket var tur. Har så otroligt ont i benen nu och lär inte ens komma upp ur sängen imorgon känns det som. Klockan 12 var det slut på spinning och vi åkte hem till Emmis där vi åt en god sallad till lunch och efter det däckade jag i hennes säng av utmattning. Nu ikväll ska jag bara sitta och läsa igenom lite plugg en kort stund och sedan ha myskväll och kolla serie. Hoppas ni haft en bra helg!

Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0