Snart tentadags!

God morgon, eller god förmiddag rättare sagt!
Dåligt med bloggandet igår men fick hunnit med en hel del faktiskt. Startade dagen med att gå upp klockan 7 och komma igång med lite plugg. Sädade sedan hela lägenheten från topp till tå med dammtorkning, dammsugning, tvätta golv och städa toaletten. Behövde sedan en paus och tog då en rask promenad ner till Ica och systemet och fick inhandlat lite smått och gott. På kvällen gick jag en snabbis till gymmet där det blev 30 min CT och sedan magövningar i alla dess former. Kvällen avslutades med lite besök och en god middag bestående av potatisgrattäng, fläskfilé och bearnaiesås.
 
Idag sov jag ut till 9:30, har drömt om alla tentaformler hela natten... Åt en stabil frukost och har bara tagit det lugnt nu ett tag och lyssnat på musik. Ska alldeles strax bege mig mot skolan för att möta upp Emmis och luncha med henne innan tentan drar igång vid 14:00. Usch är så nervös nu!! Är lite osäker på vissa saker så ska ta med ett block och titta igenom lite det sista. Nu måste jag gå så jag inte blir sen till vår lunchdejt.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0