Redfellas

Hejsan!
Igår kväll möblerade jag om i mitt rum för att få plats med soffan och även försöka få plats med allt annat som stod på den platsen där soffan nu står. Tog sin lilla tid men med mitt envisa jag så fick jag till slut placerat ut det mesta hyfsat bra och är nu supernöjd med min nya soffa. På kvällen kom Emmis hem till mig och vi gjorde dipp med morotsstavar till och hade även lite mörk choklad som vi hade som fredagssnacks. Fick invigt med att sitta i soffan och titta på tv, och nu har jag även fler idéer på gång.
Emma sov hos mig och vi vaknade upp idag strax innan 9 och vi båda kände verkligen hur skönt det var att vi inte var ute och festade igår. Vi båda är ju något av partuprissor men har kommit överrens om att ta det lugnare nu framöver med festandet och istället komma i form. Dessutom är det skönt att slippa bakisångesten samt all socker man får i sig ur alkoholen. Vi gjorde frukost och spanade runt på lite utomlandsresor då vi verkligen vill åka till sol och värme nu i vår. Har ni några tips åt oss? Resmål eller kanske något specifikt hotell till rimliga priser? Åkte sedan in mot stan och jag fick köpt skidstrumpor till Åre-resan. Gick sedan vidare mot Redfellas där vi tog varsin god sallad till lunch och har nu suttit och pluggat här i ca 2 timmar. Plugget går för min del lite segt nu så kände att jag behövde en paus och passade då på att skriva lite här.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0