Mysfrulle och youtube

God morgon!
Har inte alls sovit länge inatt eftersom jag aldrig kunde somna igår.. Det har blåst en del och det har låtit extremt vilket har gjort att jag inte kunde somna. Var så hungrig när jag skulle lägga mig också så var tvungen att gå upp och äta en halv banan och dricka mjölk, men slutligen så somnade jag. Idag är det onsdag redan, tiden bara springer iväg. Vaknade upp med ännu mer ont i mitt tandkött vid visdomstanden så kan knappt gapa idag, och det värker enda upp till huvudet :( Nu har jag precis sminkat mig och ska jag äta havregrynsgöt och dricka kaffe samtidigt som jag tittar på youtube. Har verkligen fastnat för vissa människor som vloggar och lägger ut klipp. Idag har vi föreläsning mellan 10:00-12:00 och efter det blir det bara att fortsätta plugga inför tentan. Ska även iväg till gymmet en sväng ikväll har jag bestämt. Det är verkligen så härligt att vara igång och äta nyttigt samt träna. Ha en fin dag!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0