Morgonträning med Emmis

Hejsan på er!
Idag ringde klockan 7:45 och 8:15 tog jag bussen mot stan för att åka och gymma med henne. För att fp i mig lite energi på morgonen behöver jag en energidryck och idag testade jag en ny sort och usch den var verkligen vidrig. Ni ser på bilden nedanför vilken sort det är tror namnet är ESSE om jag förståt det rätt, rekomenderas ej! Köpte den billigt och den gav mig energi så fick duga idag, men aldrig mer. Passet idag bestod för min del av 30 min på trappan och sedan var fokus på armar men blev även en del andra överkroppsövningar. Gjorde även några squats med lätta vikter för att bara köra igenom benen och en rumpövning, kan va skönt att bara köra igenom kroppen lite ibland och inte bara fästa sig extremt på en muskelgrupp. Är nyss hemkommen och har precis gjort mig frukost som rättare sagt blir brunch nu nästan hehe. Kaffe och min efterlängtade havregrynsgröt med banan på, MUMS! Blir en liten chill morgon, men däremot plugg resten av eftermiddagen/kvällen.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0