Kvällsplugg

God kväll!
Vanligtvis är jag inte den personen som sitter uppe klockan 23:00 och pluggar men idag blir det så. Känner att jag måste med några mer uppgifter innan jag lägger mig. Drack mycket kaffe förut också så kan bero på det att jag är piggare än i vanliga fall. Gjorde mig i alla fall en kopp vaniljte nyss (börjar nästan tycka det är gott) och ska ta mig en Propud tänkte jag som lite kvällsgott efter som jag börjar bli lite småhungrig nu när småtimmarna börjar komma. Ser fram emot när tentan är skriven men skulle helst velat ha 1 vecka ytterligare tid på mig att plugga, men det går inte att göra nått åt det nu. Avslutar dagen på detta sätt i alla fall, så önskar er en god natts sömn.
 
Puss //Emma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0