Jag har köpt soffa

Hej hej!
Blev inte alls mycket plugg idag i skolan, mest massa tjöt med tjejerna men som sagt så är det ju ändå fredag. Mötte sedan upp en killkompis för att hyra skåpbil och åka och hämta en soffa som jag hittade på nätet och ville ha. Kan säga såhär, att det är verkligen inte lätt att bära en soffa! Trots att detta bara var en 2-sittssoffa så var dne ändå sjukt tung men vi klarade det galant på ca 1 timma. Nu står den här hemma och ska egentligen bara dammsugas av och överdragen ska jag köra i tvätten innan den är helt användbar. Gjorde mig lite middag när jag kom hem. Blev inget lyxigt ikväll inte trots det är fredag utan en omelett med lite wookad vitkål till. Klagar inte alls för tycker det är supergott! Har inga större planer ikväll utan tänkte bege mig till tvättstugan för att tvätta lite och försöka få pluggat lite till. Har så extremt ont i mina ben nu, krampar av träningsvärk verkligen. Önskar er en underbar fredagkväll. Soffan kommer jag visa senare när den står på sina rätta plats och är klar att användas.
 
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0