I´m back

Hejsan!
Nu var det allt längesen jag skrev men det ska allt bli kul att sätta igång nu igen. Har varit hemma i ca 3 veckor nu över jul och nyår och har verkligen haft det superbra. Har jobbat på Lindex en del när jag varit hemma vilket har varit kul att träffa sina jobbarkompisar igen. Fått träffat släkten över jul, varit ute och shoppat samt festat i Göteborg, träffat vänner och försökt träna litegrann. Det som har varit mindre bra är att jag gått upp ganska mycket i vikt under dessa veckor, så ska bli skönt att ta tag i livet igen. Har inte heller fått plugga så mycket som jag borde ha gjort, så blir råplugg dessa dagar som är kvar nu innan tentan. Blev uppkörd till Karlstad hit av pappa idag och så blev det även en sväng till IKEA innan han släppte av mig hemma. Fick köpt mig både ett vitrinskåp samt en skohylla som jag slitit med att montera ihop här nu ikväll. Resultatet blev i alla fall riktigt lyckat. Har dessutom fått så många julklappar i år som jag verkligen är nöjd med. Har bland annat fått en sodastream maskin, en elvisp, pengar, parfym, en målarbok som man färglägger i, produkter från Isabella Löwengrip och andra roliga småsaker. Nu är klockan över 23 och jag borde ta och lägga mig. Imorgon ska jag få träffa min Emmis igen och köra ett gympass med henne.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0