Foodprep

Idag hade vi som sagt föreläsning i 2 timmar och efter det satte vi oss och pluggade en stund. Fokuset idag har verkligen inte varit på topp.. Gick till gymmet sedan runt 17:00 och idag bestod passet av 1 timma cardio vilket först var crosstrainer i 30 min och därefter 30 min powerwalk på bandet med lutning. Avslutade sedan med lite mage innan jag duschade och promenerade hem. Var verkligen hungrig när jag kom hem och tog då mig min favorit Propud nämligen caramel. Blev även 2 finn-crisp till detta och bubblade mig lite vatten. Älskar min kolsyremaskin! Har även fått gjort 7 stycken matlådor med kyckling och broccoli här nu ikväll. Dags att komma igång och äta nyttigt som jag har sagt, vilket blir enkelt när alla matlådor består av nyttig mat. Jag känner redan nu efter bara 2 dagar hur mycket bättre jag mår i kroppen när man inte vräker i sig socker varje dag. Nu är klockan redan 20:30 och jag tänkte sätta mig en liten stund med lite plugg innan sängen sedan kallar.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0