Svettigt spinningpass

Hej hej!

Har suttit och pluggat tillsammans med några vänner i skolan idag. Klockan 17:00 började mitt spinningpass och herregud va är svettigt det var idag. Köttade verkligen på ordentligt idag och kände verkligen att jag tog ut mig till max. Avslutade sedan med att köra planka 2 min x 3 varav 1 min x 3 bestod av sidoplankan. När jag kom hem var jag riktigt hungrig och ställde mig för att göra lite middag. Blev en omelett med tomat, skinka och oliver samt 2 finn-crisp med en mosad avokado på. Sååå gott blev det verkligen! Har tittat på lite youtube och nu ska jag sätta mig för att plugga lite till innan jag ska titta på Paradiset Hotel. 

Puss //Emma

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0