Ny mobil, äntligen!!

Hej hej!
Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag men blev allt bra ändå. Åkte in till stan och pratade med 3, men tydligen så sålde de inte bara mobiler så fick istället åka till Elgiganten för att köpa mobil. Köpte samma som jag hade innan nämligen en Iphone 6s, den som blev stulen. Nu ska jag verkligen vara rädd och ha full koll på min telefon. Direkt efter jag hade fixat det gick jag till gymmet och körde ett grymt bra pass. Först 40 min corsstrainer och efter det så blev det rygg och rehab för knät innan jag hoppade in i duschen. Nu är jag nyss hemkommen och sitter och dricker kaffe samtidigt som jag ska föra över mitt simkort till den nya mobilen. Sen är det dags för att sätta igång att plugga vilket jag inte hunnit göra alls idag.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0