Mosig hjärna och fryser

Gokväll!
Idag efter föreläsningen satt jag och Sara kvar och pluggade vilket gick väldigt bra förutom min lilla mosiga hjärna. Åt endast 2 ägg under dagen i skolan vilket är ca 150 kcal och inte alls mycket för min kropp. Har ätit mer sen jag kom hem och har alltså nått mina 500 kcal för idag som 5:2 då innebär. Mitt humör har varit en begodalbana sen jag kom hem. Har varit glad ena stunden och dansat runt i lägenheten medan jag i nästa stund var irriterad, trött och ville gråta. En sådan här dag när man ska äta så lite kalorier är det verkligen viktigt att dricka minst 2 liter vatten så har verkligen hällt i mig massa kolsyrat vatten och fun light här nu ikväll. Nu den senaste timman har jag börjat frysa rejält mycket men det är ett gott tecken då det innebär att kroppen går in i ketos och förbärnningen sätter igång. Vi får se hur länge jag kommer orka med denna dieten då min energi verkligen är på botten, men jag gillar att utmana mig själv så ska verkligen försöka. Nu har jag precis gjort mig en kopp vaniljte och ska dricka det samtidigt som jag tittar på Paradise Hotel.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0