Jag rekommenderar

Hej hej!

Hade en jättebra kväll igår tillsammans med Emma och Anna. Vi åt tacos och sedan såg vi Fifty shades of darker på bion och jag säger bara wow! Så bra film gentemot förra tycker jag. Nästan så jag skulle kunna se den idag igen. Idag hade jag föreläsning mellan 9-12. Gick hem packade gymväskan och nu sitter jag på väg mot stan för att gymma med Emma. Trappan och ben/rumpa står på schemat. Slänger i mig en måltidsersättning nu på bussen för att få i mig något innan träningen. Till bion igår köpte jag mig naturgodis vilket min mage reagerade negativt så har inte haft sån extrem hunger idag men något måste man få i sig annars blir jag grinig. 

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0