Back in Karlstad

Hejsan!
Vill bara säga att jag lever och har haft en relativt bra sommar på västkusten trots det dåliga vädret som vi haft i Sverige. Har bland annat haft praktik på en ekonomiavdelning i Göteborg och sedan jobbat på Lindex. Förutom allt jobb som varit i sommar har jag ändå hunnit att få träffa de flesta av vännerna där hemma och familjen vilket är jättekul och gett mig massor av ny energi. Som ni vet på sommaren så är det svårt att få in rutiner med träning och framförallt det här med kosten som inte alls gått bra nu i sommar. Många extrakilon har lagt sig och därmed har också träningen blivit jobbigare samt humöret blivit nedstämt när alla kläder inte sitter som dem gjort innan. Nu är jag i alla fall tillbaka i Karlstad och det är bara att sätta igång med träningen och kosten igen. Dock väntar 2 veckors nollning nu med alkohol vilket inte är det bästa när man har som mål att minska i vikt och runtom på kroppen. Målet är att i alla fall undvika all övrig onyttig mat som är lätt att stoppa i sig.
 
Idag gick jag upp 9:30 och tog det lugnt på morgonen samtidigt som jag pratade med Jessica på facetime. Tur att det finns när man bor ensam igen. Sedan blev det en springtur på 7 km vilket kändes väldigt tungt för kroppen idag då jag körde ett benpas sigår på gymmet. Väldigt skönt efteråt måste jag ändå säga och satte mig sedan på balkongen och åt en efterlängtad havegrynsgröt med till frukost. Sen dess har jag bara packat in det sista som fanns kvar i väskorna. Så har varit ganska lugnt de senaste timmarna. Snart är det dags för möte med utskottet och efter det väntar ett gympass.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0