Pärlkväll med Key

Hejsan!
Idag var det upp tidigt för att möta upp tjejerna 8:00 och förbereda lite inför seminarie som vi hade idag. Gick bra, men kan inte förstå varför jag alltid blir så nervös... Jaja, efter det satt jag och Emma kvar en stund i skolan innan vi tillsammans med Anna åkte till köpcentrumet Bergvik. Fick äntligen köpt ett par svarta höga stövlar jag kikat på ett tag. Jättenöjd! Vid 16:00 drog jag mot gymmet och idag på schemat stod crosstrainer, armar och axlar. Var helt död efteråt men var verkligen skönt. Efteråt skulle jag iväg på en pärlkväll med Key då vi skulle pärla armband till musikhjälpen. Var dock ganska trött och hungrig ikväll så drog lite tidigare. Gjorde en omelett nu när jag kom hem och nu ligger jag och kollar på Bachelor.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0