Fartfylld helg

Hejsan!
Ledsen för dålig uppdatering under helgen men har haft fullt upp. I fredags fick jag shoppat en del även då, men för det mesta behövliga saker. På kvällen hade jag och Emma vinmys och sedan drog vi vidare och spelade biljard på kvällen. Blev en lyckad kväll!

Lördagen började med sovmorgon och sedan tog jag mig faktiskt till gymmet. Usch vad kroppen var seg och inte hade tillräckligt med energi.. Blev ändå ett rejält armpass och sedan lagade jag och Emma pizza hemma hos mig. Vid 16:00 började hockeymatchen vi hade köpt biljetter till och det var jättekul att kolla. Var ju min första hockeymatch någonsin och det var verkligen en otrolig uppladdning en lördag eftermiddag. Dessutom så vann Färjestad på förlängningen så det var kul med glada fans runtom. På kvällen far vi iväg på förfest och avslutade kvällen på en av Karlstads nattklubbar. Igår var det en lugnare dag och jag började dagen ned serier i sängen och en kopp varm choklad. Senare kom Emma hem till mig och vi tog en promenad till Ica för att sedan avsluta kvällen med en mysig kväll hemma hos mig.

Idag började föreläsningen redan 8:15 och jag försov mig och vaknade vid 7:35. For upp och bara slängde på mig kläder och smink innan jag sedan tog mig till skolan. Efter föreläsningen åkte jag och Emma in till stan och satte oss på ett fik och åt frukost eftersom ingen av oss hade hunnit det imorse. Blev en grillad brieostsmörgås för mig vilket var sjukt gott. Har även gott runt en sväng idag och köpte en caramel suryp som jag kommat på ett tag och en ny questabar som kommit ut. Fitnesslife här kommer jag! Nu sitter jag på bussen på väg hem och tanken är att denna trötta kropp ska ta sig till gymmet om en stund. Det är bara att göra det, för ikväll ska jag och Emma iväg på dubbeldejt.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0