En cappuccino

Hejsan!
Blev ingen träning igår då vi inte var klara med grupparbetet förrän 20:00 på kvällen och jag inte hade ätit på 5 timmar. Åkte istället hem och fick gjort 9 matlådor vilket känns skönt att ha fixat.

Idag hade vi handledning i statistiken och vi fick fixat till det sista på grupparbetet så nu är vi klara. Känns jätteskönt att vi är helt lediga denna helgen då det inte finns något mer vi kan göra. Jag och Emma har gått runt på en stan en sväng och shoppat lite och just nu sitter vi ner på espresso house och dricker lite kaffe. Självklart blev det en cappuccino för min del, mums. Ikväll däremot blir det träning! Har nämligen bokat in mig på ett spinningpass klockan 17:30, ska bli riktigt skönt, iaf när det är klart ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0