Sista tentan innan sommaren

Hejsan!
Nu 2 dagar så här innan tentan satte jag igång och började plugga och jo visst det känns som det börjar sitta men det är fortfarande mycket information som ska in och bevaras i huvudet smat att det sen ska levereras på tentapappret. Jag går in med inställningen idag att det kan gå bra men skulle det mot förmodan bli omtenta så är det inte hela världen. Just nu har jag klarat allt hittills vilket känns otroligt skönt! Ska strax börja vandra bort mot skolan där jag ska möta upp Emmis för lite lunch och snabb genomgång av tentan innan vi skriver den vid 14:00. Har en celcius som jag ska ha under tentan (har fått för mig att jag får massor energi och blir smartare av att dricka den). Nu ska jag dra, ha det gott!
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0