Firat sista tentan

God morgon!
Tentan igår som jag skrev kändes ändå ganska bra så nu hoppas jag verkligen på det bästa! Efter tentan åkte jag och Emma in till stan och gick runt och kikade innan vi drog till Emma för lite mellanmål. Mötte sedan upp några av våra vänner på Tempel (uteservering) där vi beställde rosé. Klockan 20:15 drog vi vidare till en tapasrestaurang vid namn Baron och åt middag. Blev även att vi beställde varsin sangria och skålade att vår sista tenta för terminen är skriven. En superlyckad kväll verkligen!
 
Klockan ringde 8:00 för mig och genast gick jag upp och började fixa i ordning med resväskan och allt. Idag ska jag nämligen hem tll västkusten inför Summerburst i Göteborg. Är verkligen sjukt taggad!! Eftersom jag snart ska hem förresten av sommaren är det mycket som ska packas ner. Just nu sitter jag och njuter av en skål  havregrynsgröt och en kopp kaffe. Härligt att vakna till blå himmel och strålande sol idag trots allt. Nu ska jag ta tag i packningen igen och försöka få med så mycket kläder som möjligt haha.
 
Vill avsluta med att säga att tjejerna som ni ser på bilderna nedanför är helt fantastiska och jag har så sjukt roligt med dom. Går inte en dag utan att jag dör av skrattanfall och ni är en stor del av mitt liv nu. Tack söta ni!

Puss //Emma











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0