Utnyttja dagen till max

Hej hopp!
Var helt förstörd imorse när klockan ringde 6:30 men var bara att stiga upp då jag hade bokat tvättid mellan 7:00-10:00. Lika bra att köra igång med tvätt på morgonen så vet man att man har resten av dagen sen till att kunna göra exakt vad man vill. Medan tvätten håller på åt jag en god frulle samtidigt som jag kollade på Gossip Girl. Nu när tredje och sista maskinen är igång sitter jag med en andra kopp kaffe och kollar runt bland olika bloggar. Idag ska jag även hinna med att träna och sedan åka till stan med Erika för att kolla runt i lite affärer. Imorgon efter föreläsningen ska jag äntligen ta tåget hem till familjen för att fira påsk där. Längtar redan och ska bli supermysigt att få träffa familjen igen. Ska dessutom försöka hinna träffa lite vänner och kanske möjligtvis jobba något.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0