Steeek

Hejsan!
Tänkte börja att berätta om gårdagen då jag och Simon hade en supermysig eftermiddag i stan efter vårt träningspass. Åt lunch och fikade samt gick runt i affärer. En jättebra dag verkligen!

Idag bjuder Karlstad på otroligt fint väder :D Strålande sol och klarblå himmel och på min balkong är det helt vindstilla. Ligger här nu i bikini och steker sjukt mycket. Imorse tränade jag och Simon bröst på gymmet och lite mage. När jag kom hem blev det en dusch och sedan bananpannkaka ute på balkongen. Tycker verkligen så synd om alla som inte har möjlighet till balkong eller altan.. Vet inte hur jag skulle klara mig utan?! Idag har vi egentligen föreläsning mellan 12:15-15:00 men hoppar den och njuter av solen istället. Runt 16:00 går mitt tåg hem mot Göteborg och så ska man få träffa familjen igen.

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0