Shoppinglördag med Erika

Hejsan!
Idag hade jag tänkt börja dagen med en sväng på gymmet men istället blev det en powerwalk till Ica och hem istället. Solen lyste vilket var skönt men det blåste ändå en hel del så det var verkligen skönt med en varm dusch när man kom hem. Åt lite frukost och fixade mig innan jag mötte upp Erika för att ta bussen med henne till Bergvik. Vi gick runt och kikade lite bland vårjackor som jag är i stort behov av, men ska fortsätta kolla runt en annan dag. Sedan åt vi lunch på IKEA där jag valde deras Ceasarsallad som jag verkligen älskar. Fick även köpt mig 6 st shotglas en bricka som jag kan ha i sängen (bild nedanför) och lite galgar. Nu ska jag kolla lite Gossip girl och unna mig lite choklad och kaffe. Ikväll ser planerna lite anorlunda ut jämffört med hur dom sett ut innan. Ska nämligen på dejt med en kille vilket ska bli jättekul men framför allt spännande.
 
Puss //Emma



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0