Resa till Rhodos bokad!

Goood moooorgon!
Klockan ringde 6:00 idag och för en gång skull kände jag att jag skulle gå upp med en gång, för annars hade jag bara blivit tröttare när klockan i så fall skulle ringa nästa gång. Fixat mig lite och nu sitter jag och äter gröt med banan och dricker kaffe. Sitter samtidigt och pluggar lite mikroekonomi som just nu känns helt kört för mig. Det är så mycket man ska kunna både när det gäller teori och när det gäller beräkningar. Har några dagar kvar på mig men känns fortfarande stressigt.. Ska iväg till bibblan sen och plugga innan våran föreläsning som idag börjar 14:00, väldigt dum tid enligt mig.
 
Nu till det roliga! Igår beställde jag och Erika en utomlandsresa till Rhodos!! :D Hotellet kommer ligga en bit utanför staden, men känner inte att det gör speciellt mycket eftersom det både finns buss och taxi för att ta sig in dit. Vi kommer även att bo på ett hotell med massa pooler och vi kommer ha all inclusive där det även ingår gratis inträde till ett vattenland som ligger strax bredvid hotellet. Åhh kan verkligen inte bärga mig, ska bli sååå roligt :D Vi kommer åka i början på maj och vara där en vecka, och jag ser verkligen fram emot sol, bad och värme samt lite avkoppling. Det bästa är ju att när man kommer tillbaka sen till Sverige har sommaren inte ens börjat och man då redan har fått lite färg förhoppningsvis ;)
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0