Leeeedig

Hej hej!
Varit ett tag sen jag bloggade nu så det är dags kände jag. I tisdags skrev vi mikrotentan vilket inte gick så värst bra.. Eftersom vi skrev tentan fram till 18 så bestämde vi oss att dra ut och äta för att fira att den var skriven. Drog till Harrys och åt världens godaste hamburgare där. I tisdags kväll kom Amanda hem till mig ich vi hade myskväll som sedan övergick till att vi hängde med några grabbar. 

Gårdagen var helt underbar, både vädermässigt och sällskapsmässigt. När Amanda hade åkt iväg för att träna kom sedan Emma över hit och vi hade världens mysigaste dag på min balkong i solen. Vi båda fick nog allt lite färg trots allt och trots detta är det bara mars än så länge. Kan inte annat än säga att jag är sååå nöjd med mina utemöbler! Vi gjorde även pannkakor som vi åt med glass och värmda bär samt ananas. En riktig höjdardag :D På kvällen blev det gym för mig efter allt vi hade ätit och avslutade dagen med serier. 

Imorse ringde klockan 6:30 och jag tog på mig mina träningskläder och traskade iväg till gymmet. Enligt väderprognosen ska det ju bli fint väder så då vill man ju passa på att gymma innan det ;) Körde 40 min crosstrainer och sedan bara lite mage. Känns som jag är på väg att bli lite småsjuk så valde att inte ta ut mig allt för mycket. När jag kom hem blev det en varm go dusch för att sedan äta frulle framför gossip girl. Skönt med en mysmorgon då man känner att man inte behöver plugga eftersom vi inte startar med nästa kurs förrän imorgon. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0