Långledig

Hejsan hejsan!
Igår blev det tyvärr inget bloggande då jag helt glömde bort. Jobbade i alla fall mellan 11-19 och gick sedan till gymmet för där jag mötte upp mamma. Efteråt åkte vi vägen om thaien och beställde med mat hem till Sverigematchen. Riktigt tråkigt att Sverige är ute ur EM nu och att Zlatan ska sluta i landslaget. Jag tyckte trots allt Sverige kämpade på bra i gårdagens match och vi satt faktiskt med hoppet om att de kunde ta sig vidare.
 
Idag gick jag upp 5:40 och fick skjuts av mamma till gymmet. Blev en powerwalk på curvebandet på 30 min följt av cykling på 10 min. Svetten bara rann och pulsen var hög vilket var extremt härligt! Efteråt körde jag lite rehab men knät gör verkligen ont tyvärr så fick bara bli en liten stund och avslutade sedan med mage. Efteråt bestämde jag mig faktiskt för att köpa ett solkort och fräscha på lite brun färg eftersom solen knappt visar sig här i Sverige. Haha, rätt sjukt ändå att man ska behöva köpa det på sommaren för att känna sig lite brun. Nu sitter jag hemma och har precis gjort mig lite gröt och kaffe som jag ska njuta av till serien Suits. 
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0