Ingen kondition kvar..

Hejsan!
Kände att det var dags för ett blogginlägg igen eftersom det var ett tag sen nu. Har hänt en hel del sen sist och har inte riktigt haft tid eller lust till att skriva här på bloggen. Ska försöka bättra mig verkligen och komma igång igen. Den senaste tiden har det varken blivit någon träning eller fokus på kost och vikten har eskalerat rejält känner jag. Har bl.a. gått runt med en förkylning som inte har velat släppa och som gjort att jag inte haft ork till att gymma. Just nu känner jag inte igen mig själv utan det känns som att jag fatsnat i en annan kropp. Idag tog jag mig i alla fall i kragen och gick upp 5:45 så jag kunde få skjuts av mamma till gymmet. Startade med 30 min powerwalk på curve-bandet och när jag var klar var jag helt slut, illamående och hade svårt att andas. Jag har fortfarande en liten förkylning i mig men jag märker verkligen att min kondition har försämrats rejält mycket. För att lugna ner mig satte jag mig på cykeln i 10 minuter innan jag satte igång med rehab för mitt knä. Även rehaben har lagts åt sidan vilket har gjort att jag haft känningar i knät den sista tiden. Ska verkligen bättra mig och träna upp musklerna kring knät nu så jag snart kan börja ge mig ut och springa. Nu har jag precis ätit en grov macka med ett stekt ägg så nu är jag verkligen proppmätt! Klockan 12 börjar jag jobba så nu ska jag bara ta det lugnt och fixa i ordning mig innan det är dags att ge sig iväg till jobbet.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0