Tillbaka till vanliga rutiner

God morgon!
Idag gick jag upp 5:45 för att få skjuts av mamma till gymmet samt hinna med att träna innan jobbet idag klockan 10. Blev 30 min på trappan och därefter lite mage innan det var dags att röra sig hemåt. Har tagit en dusch och nu sitter jag framför tvn med en skål havregrynsgröt och en kopp kaffe. Nu är det mindre än 1 månad kvar tills jag är tillbaka i Karlstad så det är verkligen hög tid att komma igång med träning och kost igen. Den här sommaren har inte varit den bästa gällande detta då motivationen inte riktigt varit där. Jaja det är bara att komma igång och hålla fokus. Kan även berätta att mina nya Iphone 6s har kommit, wiiie!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0