Regniga måndag

Gokväll!
Idag har det regnat näst intill hela dagen.. Känns inte som sommaren har börjat ännu och vi befinner oss redan i juli. Idag började jag jobbet 11:00 och jobbade fram till stängning 19:00. Direkt efter gick jag mot gymmet där jag direkt köpte mig en energidryck med smak av passionsfrukt, supergod! När jag skulle börja byta om märker jag att jag glömt sport bh:n hemma, men som tur var kunde mamma komma med den och då passade även hon på att gymma en stund. Blev inget längre pass idag utan körde 20 min i trappmaskinen och därefter en rumpövning samt en benövning innan vi åkte hemåt. Nu har jag precis tagit en dusch och vi ska alldeles strax äta lite och sedan bara slappa framför tv.
 
Puss //Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0