Gym med Saris

Hejsan!
Har haft en liten jobbig period nu det senaste som gjort att jag inte alls har velat blogga. Nu känns det i vilket fall bättre och jag ska försöka bättra mig på att blogga. Idag steg jag upp vid 10 för att gymma med Sara på morgonen. Blev att kötta ben idag och tyvärr känns det i knät nu.. Däremot körde vi på riktigt bra och det var kul så nu hoppas jag bara på att träningsvärken ska komma imorgon. Den här helgen är jag helt ledig från jobb och ska bara ha en lugn och nykter helg har jag bestämt mig för. Just nu sitter jag och äter frukost och sedan ska jag iväg farmor och farfar en sväng och träffa dom. Resten av dagen får jag se hur den blir, spontan som man är.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0